رفتار مصرف کننده

رفتار مصرف کننده (16)

آموزه های رفتار مصرف کننده- بخش اول چهارشنبه, 30 ارديبهشت 1394 ساعت 14:29

رفتار مصرف کننده و معرفی یک اثر استثنایی رفتار مصرف کننده علمی میان رشته­ ای است که در تلاش است تا به این سوال پاسخ دهد که «مصرف کنندگان چرا و چگونه محصول، برند یا فروشگاه خاصی را انتخاب می­کنند؟» روشن است که پاسخ درست به این سوال، پایه بسیاری…

آموزه های رفتار مصرف کننده- بخش دوم یکشنبه, 06 ارديبهشت 1394 ساعت 17:34

 مصرف کنندگان چقدر منطقی هستند؟ گاه بدترین دشمنان مصرف کنندگان، خود آنها هستند. ما غالبا افراد را تصمیم­ گیرندگانی منطقی تصور می کنبم که بیشترین تلاش خود را برای به دست آوردن محصولات و خدماتی انجام می­دهند که منافع بلندمدت خود، خانواده و یا جامعه ­شان را به حداکثر خواهند…

آموزه های رفتار مصرف کننده- بخش سوم دوشنبه, 07 ارديبهشت 1394 ساعت 17:34

مثالی از توجه به تغییرات اجتماعی در بازاریابی جمعیت ژاپن به سرعت پیرتر می­شود. ۲۱ درصد کل مردم ژاپن بالای ۶۵ سال دارند و شرکت­ها مجبورند دنده عوض کنند تا  با این واقعیت هماهنگ شوند. همانند فروشگاه­های زنجیره­ای معروف لاوسون در اتریش که ۲۰٪از حدود ۸۴۰۰ فروشگاه خود را به…

آموزه های رفتار مصرف کننده- بخش چهارم دوشنبه, 07 ارديبهشت 1394 ساعت 18:03

افسانه­ها و آیینها در بازاریابی چقدر نقش دارند؟ توجه به افسانه­ها و آیینها در بازاریابی و فروش اهمیت دارد. اولا بخش قابل توجهی از خریدهای ما تحت تاثیر پایبندی ما به این آیین­ها است. ثانیا ایجاد تشریفات و آیین­های خاص فروش در هر سازمان، یکی از استراتژی­های کلیدی در فروش…

آموزه های رفتار مصرف کننده- بخش پنجم دوشنبه, 07 ارديبهشت 1394 ساعت 18:18

مثالی از لزوم توجه به تفاوت­های فرهنگی در بازاریابی تاجران ژاپنی کارت ویزیت را بخشی از خود می­دانند و انتظار دارند که گیرنده با احترام با ان برخورد کند. اگر کارت را تا کنید یا از آن برای کار دیگری برای مثال، خلال کردن دندانها استفاده کنید، توهین شدیدی نسبت…
بخش اول: کاربرد شناخت تیپهای شخصیتی بر اساس مدل DiSC  در فروش از کاربردهای مفید ابزارDiSC شناخت تیپ شخصیتی مشتریان و نحوه رفتار با ایشان می باشد. آگاهی از تیپ شخصیتی خودمان و مشتریان و بررسی و تحلیل رفتار فروش ما می تواند موضوعی جذاب باشد و کارکردن را لذت بخش…
گونه باید به عنوان یک فروشند در مدت زمان کم تیپ شخصیتی مشتری را تشخیص دهیم ؟ شناخت دقیق تیپ شخصیتی افراد نیاز به اخذ تست ابزار دیسک دارد که قطعا امکان اخذ این تست از مشتری نمی باشد ، لذا می بایست با مشاهده رفتار مشتری و حرکات زبان…
روش فروش حضوری و رفتار با مشتری D چگونه است ؟ مشتری D تصمیم به خرید دارد و زیاد اهل گشتن و پرس و جو نیست ، زمان برای ایشان بسیار اهمیت دارد و کافی است اعتماد ایشان را به خودتان جلب کنید ، افرادD اعتماد به نفس بالایی دارند…
صفحه1 از2