سمینار مشاوره مدیریت سه شنبه, 17 مرداد 1396 ساعت 13:06

محورهای سمینار :1- بیان جایگاه صنعت مشاوره مدیریت، آنچه در شرکتهای مشاوره بین المللی می گذرد، طبقه بندی و انواع خدمات این شرکتها و...2- اقدامات بهینه (best practice) خدمات مشاوره برای مشاوره دهنده و مشاوره گیرنده3- شایستگی ها و عوامل کلیدی موفقیت مشاور مدیریت4- بررسی موردی تجربیات موفق و تاموفق پروژه های مشاوره مدیریت در ایران    

دعوت به همکاری یکشنبه, 31 مرداد 1395 ساعت 11:04

آگهی استخدام مدیر بازاریابی و فروش در بزرگترین شرکت نرم افزاری ایران با حقوق و مزایای مناسبدوستانی که هم در حوزه بازاریابی و هم در حوزه مدیریت فروش سابقه دارند،حداقل سابقه کار مرتبط: 5 سال لطفا رزومه خود را به آدرس این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال کنید. ما در این شرکت تیم قوی بازاریابی تشکیل داده ایم که با حضور مدیر بازاریابی و فروش تیم کامل خواهد شد. بنده نیز به عنوان مشاور ارشد بازاریابی توفیق حضور در این تیم را دارم. فرصتی استثنایی برای تجربه پروژه های حرفه ای بازاریابی که کمتر در ایران اجرا شده است.  

جامعیت علم رفتار مصرف کننده سه شنبه, 10 فروردين 1395 ساعت 18:53

  همانطور که اشاره شد، رفتار مصرف کننده در حوزه­ی مطالعات بین رشته­ای است. از جمله ردپایی از رشته­های جامعه شناسی، شاخه­های مختلف روانشناسی، اقتصاد خرد و کلان، مدیریت، تاریخ، انسان شناسی فرهنگی و نشانه شناسی در رفتار مصرف کننده به چشم می­خورد. همین ماهیت چند بعدی این علم باعث شده تا به زوایای ظریفی از فضای کسب و کار بپردازد که معمولا کمتر به آن توجه می­شود. در ادامه به برخی جوانبی که بر توجه جدی به آنها تاکید می­شود با ذکر نمونه اشاره می­کنیم. رفتار مصرف کننده بر توجه به تفاوت­های فرهنگی در بازاریابی تاکید می­شود. مثلا در…

اهمیت شناخت رفتار مصرف کننده سه شنبه, 10 فروردين 1395 ساعت 18:49

گزیده ای از مقاله "علم رفتار مصرف کننده " نوشته : محمد وکیلی - همشهری اقتصاد - مهرماه 94   چرا مدیران، تبلیغاتچی ها و سایر کارشناسان بازاریابی باید به خودشان زحمت بدهند تا رفتار مصرف کنندگان را بشناسند؟ خیلی ساده است، فهمیدن رفتار مصرف کننده، یک راه خوب برای کسب و کارها است. مفهوم اساسی بازاریابی بیان می­کند که مقصود از وجود بنگاه­ها، برطرف کردن نیازها است. بازاریابان فقط هنگامی قادر به تامین این نیازها خواهند بود که افراد یا سازمان­هایی را که از محصولات یا خدمات آنها استفاده خواهند کرد، بشناسند. پاسخ مصرف کننده، آزمون نهایی است که…

کوتاه درباره زندگی حرفه ای من سه شنبه, 10 فروردين 1395 ساعت 17:38

من محمد وکیلی هستم. سالهاست که در پی پاسخ به چند سوال مهم در حوزه کسب و کار و فروش محصولات هستم. از جمله اینکه مصرف کننده­ها چطور تصمیم می­گیرن که از چه برندی خرید کنند؟ به کدام شرکت وفادار باشن؟ چه جوری بعضی برندها ذهن مشتریان­شون رو تسخیر می­کنند؟ چرا ما تو ایران در مقایسه با برندهای جهانی، کمتر می­تونیم مشتریان وفادار و مبلغ داشته باشیم؟ شک ندارم که کسی که پاسخ این سوالات رو در مورد محصولات خودش به درستی بده، می­تونه شاهد تحول بزرگی در فروش خواهد بود. از زمانی که از سال ۸۲، در دانشگاه صنعتی…

درباره رفتار مصرف کننده سه شنبه, 10 فروردين 1395 ساعت 17:01

  گزیده ای از مقاله "علم رفتار مصرف کننده " نوشته : محمد وکیلی - همشهری اقتصاد - مهرماه 94✍✍✍✍✍✍✍✍✍✍✍✍✍رفتار مصرف کننده علمی میان رشته ای است که در تلاش است تا به این سوال پاسخ دهد که «مصرف کنندگان چرا و چگونه محصول، برند یا فروشگاه خاصی را انتخاب می کنند؟» روشن است که پاسخ درست به این سوال، پایه بسیاری تصمیمات مهم در بازاریابی است و بدون درک درست از نحوه تصمیم گیری مشتریان، تلاشهای بازاریابی و فروش ممکن است نتیجه عکس دهد. رفتار مصرف کننده چیزهای زیادی را در بر می گیرد، از خرید ساده ی یک…
 هادی کوزه چی، مشاور سرمایه گذاری و کارشناس بازار مسکن که از تحلیل گران شناخته شده بازار مسکن شناخته می شد، پس از یک سال تحمل بیماری، دیروز، یکم خردادماه دار فانی را وداع گفت. وی دارای مدرک کارشناسی مهندسی مکانیک، گرایش حرارت و سیالات دانشگاه صنعتی شریف و کارشناسی ارشد مدیریت (MBA) دانشگاه صنعتی شریف و مک مستر کانادا بود. به گزارش اقتصاد نیوز، هادی کوزه چی، ضمن فعالیت 12 ساله به عنوان مدیر سرمایه گذاری و توسعه، مدیر و مشاور سرمایه گذاری در بیش از 60 شرکت و پروژه، به تدریس مدیریت مالی، سرمایه گذاری، حسابداری برای مدیران…
حتما به تجربه دیده اید که وقتی بر سر موضوعی بین ۲ یا چند نفر بحثی در می­گیرد، اینکه حق با کیست یک موضوع است ولی اینکه چه کسی بتواند دیگران را متقاعد کند و حرفش را به کرسی بنشاند، بحث دیگری است. داشتن مهارت­های کلامی از جمله مهارت­های کاربردی و مهم برای همه افراد و به ویژه برای مدیران است. یکی از بهترین کتابهایی که در این زمینه دیده­ام، کتاب مغالطات آقای علی اصغر خندان است. در این کتاب حدود ۱۰۰ مغالطه رایج در بحث­های روزمره به شکلی جذاب، روان و قابل فهم برای همه به نگارش درآمده است.…
صفحه1 از2