توسعه فردی با مدیریت پنج فصل عمر

به نام احسن الخالقین

دوست عزیزم سلام. اولین و مهم ترین شرط برای دستیابی به کامیابی و احساس رضایت در زندگی، مدیریت مهم ترین سرمایه یعنی عمرمونه. با خودت فکر کردی که تا حالا چقدر از این سرمایه تکرارناپذیر بهره بردی؟ خوب چطور میشه، عمرمون رو به بهترین شکل مدیریت کنیم؟
آیا می دونی که ما در طول زندگی مون 5 فصل مختلف رو طی می کنیم؟ و مهم تر اینکه در هر یک از این فصول، معنا و مصداق موفقیت برای ما فرق می کنه؟ حالا از تو می پرسم، آیا اگر ندونیم الان تو کدوم دوره عمرمون هستیم، اصلا می تونیم مدیریتش کنیم؟ می تونیم با اطمینان و آرامش سفر عمر رو پیش ببریم؟ قطعا نه.
در این سمینار با آگاهی از این فصول 5گانه، یاد می گیریم خودمون و دنیای پیرامون مون رو بهتر بشناسیم، رسالت وجودی خودمون رو درست درک کنیم و متناسب با اون، رشته تحصیلی، زمینه فعالیت یا شغل مون رو انتخاب کنیم و به یک متخصص درجه یک تبدیل بشیم. اما آیا همه متخصص ها تو کارشون حرفه این؟ قطعا نه. فاصله زیادی وجود داره بین تخصص داشتن و حرفه ای عمل کردن. حالا سوالی که پیش میاد اینه که چطور می تونم حرفه ای باشم؟ تبدیل بشم به یک مهره حیاتی و غیر قابل جایگزین؟
موضوع وقتی جالب تر میشه که بدونیم لزوما همه آدمهای حرفه ای، از درون احساس خوشبختی و معنا نمی کنند. خیلی ها هستند که تو کارشون واقعا بی نظیرن، درآمد قابل توجهی دارند، جایگاه اجتماعی حسرت برانگیز. اما خوب حال دلشون خوب نیست. چرا؟ دوستان مراقب باشیم آدرس رو اشتباه نریم و بعد از یک عمری تلاش دچار احساس حسرت و ناکامی نشیم. پاسخ این معما در نظریه “چرخ زندگی” نهفته است که در این وبینار با اون آشنا می شیم. در مورد 7 بعد مهم زندگی و نحوه مدیریت موثر اونها صحبت خواهیم کرد. یاد می گیریم چطور با پذیرش تمام رنج های ناگزیر و آرزوهای تحقق نیافته، به رضایت مندی دست پیدا کنیم.
مخاطب این برنامه اونایی هستند که فارغ از اینکه تا حالا با سرمایه عمرشون چی کار کردند، می خوان آینده ای بهتر رو برای خودشون بسازن و مدیریت موثرتری روی مهمترین سرمایه شون داشته باشند.
در پایان یادآوری می کنم وقتی خداوند ما انسانها رو آفرید، خودش رو تحسین کرد: فتبارک الله احسن الخالقین. پس آفریده نشده ایم تا متوسط باشیم. هستیم تا بهترین خودمون باشیم و در اوج پرواز کنیم.
دوست دار شما محمد وکیلی، موسس و مدیر آکادمی “خاص باش”.

نظرات شرکت کنندگان در وبینار نقشه راه افراد موفق

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.