فهرست مطالب

مشاور مارکتینگ برای فروش آنلاین موفق

برنامه بازاریابی فعلی شما چگونه است؟ کمپین‌های شما چقدر موفق هستند؟ آیا بازگشت سرمایه‌ای را که از فعالیت‌های بازاریابی خود به عنوان مثال در صنعت زیبایی انتظار دارید را مشاهده کرده‌اید؟

اگر مشاور مارکتینگ برای فروش آنلاین  ندارید، این احتمال وجود دارد که بهره‌وری مطلوبی نداشته‌اید. 

شما با استراتژی‌های جدیدی که مداوم در حال ظهور هستند مانند محتوای تعاملی و بازاریابی تأثیرگذار آشنایی ندارید. بنابراین برای آنکه بتوانید به روز باشید حتما باید مشاور مارکتینگ برای فروش آنلاین داشته باشید.

حتی اگر علاقه‌ای به پیشرو بودن در مارکتینگ هم ندارید باز  هم حضور مشاور مارکتینگ می‌تواند در ایجاد یک استراتژی قوی و اجرای موفقیت‌آمیز آن بسیار ارزشمند باشد.

آیا می‌خواهید در مورد اینکه چگونه یک متخصص بازاریابی می‌تواند به کسب و کار شما کمک کند بیشتر بدانید؟ پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا از روش‌هایی که یک مشاور مارکتینگ برای فروش آنلاین شما بهره می‌گیرد، مطلع شوید.

1. مشخص کردن یک استراتژی بازاریابی روشن از وظایف مشاور مارکتینگ برای فروش آنلاین

آیا استراتژی بازاریابی شما یک برنامه محکم، واضح و قابل اجرا است؟ یا مجموعه‌ای از‌ایده‌های مبهم است که در کنار هم قرار داده‌اید؟

اگر طرح فعلی شما چیزی شبیه این است که «انجام وبلاگ‌نویسی، انتشار پست در شبکه اجتماعی، اجرای تبلیغات در گوگل» پس حتما به کمک جدی نیاز دارید.

یک مشاور بازاریابی به شما کمک می‌کند تا استراتژی‌ای ایجاد کنید که با اهداف تجاری گسترده‌تر شما مرتبط باشد و با تغییر نیازهای شما قابل تنظیم باشد.

طرح اولیه معمولاً شامل موارد زیر است:

  • تجزیه و تحلیل SWOT
  • تحلیل بازار
  • پیش بینی فروش
  • بودجه

هنگامی که این اصول اولیه متوجه شدید، مشاور مارکتینگ می‌تواند یک برنامه عملیاتی دقیق تهیه کند که دقیقاً چه کاری را انجام دهید.

یک برنامه بازاریابی موفق شامل اهداف مشخص و قابل اندازه‌گیری است که می‌توانند به وظایف کوچکتر تقسیم شوند که شامل لیستی از پلتفرم‌هایی که قصد هدف‌گذاری آنها را دارید، جزئیات استراتژی‌های کلیدی و برنامه‌ای برای تجزیه و تحلیل نتایج شما باشد.

یک برنامه محکم و روشن، ستون فقرات هر استراتژی بازاریابی موفقی است. به عبارت دیگر بدون داشتن آن، راه زیادی تا موفقیت در کلاس جهانی خواهید داشت.

2. تقویت هویت برند شما از وظایف مشاور مارکتینگ برای فروش آنلاین

تقویت هویت برند شما نتیجه فعالیت مشاور مارکتینگ برای فروش آنلاین

چه کسب‌وکار شما نوپا باشد، چه سال‌ها سابقه فعالیت داشته باشد، داشتن هویت برند قوی، بسیار ضروری است.

یک مشاور بازاریابی می‌تواند با نگاه کردن به هویت برند فعلی شما و ارائه پیشنهادهایی در مورد لوگو، طراحی وب‌سایت، دستورالعمل‌های برند، پیام برند و حضور در رسانه‌های اجتماعی به شما کمک کند.

اگر جنبه‌های خاصی وجود دارد که با هم مطابقت ندارند، مانند پیام یک برند خوب با لوگوی قدیمی، مشاور شما می‌تواند باعث ایجاد تغییراتی شود تا یک برند منسجم داشته باشید.

3. ایجاد تقویم محتوایی وبلاگ

امروزه اکثر کسب‌وکارها، وبلاگ دارند، اما تعداد کمی از آنها وقت می‌گذارند تا یک تقویم محتوایی را تهیه و براساس آن محتوا منتشر کنند.

یک تقویم محتوایی به شما این امکان را می‌دهد که برای پست‌های ماه‌های بعدی برنامه‌ریزی کنید و مطمئن شوید که آنها با اهداف کسب‌وکار شما برای هر فصل مطابقت دارند. از طرفی این تقویم برای هر گونه تبلیغات، رویدادها یا تعطیلات خاص به درستی برنامه‌ریزی شده‌اند.

مشاور بازاریابی شما در یک تقویم محتوایی، عناوین پست‌ها، ‌ایده‌های محتوا، کلیدواژه‌های هدفمند، نحوه دعوت به اقدام و زمان انتشار آن را مشخص می‌کند.

شما می‌توانید تقویم محتوایی را با تیم نویسندگان خود به اشتراک بگذارید تا مطمئن شوید که یک استراتژی بازاریابی محتوای ثابت و هدفمند دارید؛ نه تعداد زیادی پست تصادفی که هیچ هدفی ندارند.

شاید تصور کنید ایجاد این تقویم محتوایی راحت است اما یک مشاور ماهر شما را در مسیر درست قرار می دهد.

4. نوشتن محتوای وبلاگ

اگر در حال حاضر نویسنده ندارید، مشاور بازاریابی می‌تواند محتوای وبلاگ شما را نیز بنویسد.

مشاور مارکتینگ برای فروش آنلاین بیشتر، می‌توانند پست‌ها را برای دیده و خواندن شدن هرچه بیشتر در فضای آنلاین بهینه کند. علاوه براین به لحن برند شما پایبند باشد، لینک‌هایی به منابع معتبر نیز بدهد و ‌ایده‌هایی برای دعوت به اقدام موثر در پایان پست‌ها پیاده کند.

اینکه محتوایی با کیفیت بالا در وبلاگ داشته باشید، بسیار ضروری است. اگر مشتریان اشتباهات املایی یا دستوری، متن‌هایی بلند و دیوارگونه یا قالب‌بندی ضعیف را ببینند، حتما از وبلاگ شما خارج می‌شوند.

اجازه ندهید محتوای بد استراتژی محتوای شما را خراب کند.

5. تقویت سئو سایت از فعالیت‌های مشاور مارکتینگ برای فروش آنلاین بیشتر

سئو سایت باعث افزایش فروش و بازدید آنلاین وب سایت 

 

هنگامی که یک وبلاگ عالی دارید، باید مطمئن شوید که مردم واقعاً می‌توانند آن را پیدا کنند؛ اینجاست که به اهمیت سئو پی برده می‌شود.

مشاور بازاریابی می‌تواند با انجام تحقیقات کلمات کلیدی، بهینه‌سازی پست‌ها و صفحات وب برای عبارات جستجوی مناسب، و بهبود سئوی صفحات موجود با افزودن کلمات کلیدی و برچسب‌ها، ویرایش متن، و افزودن نوشته‌های جایگزین تصاویر، به افزایش رتبه سئو محتواهای شما کمک کند.

آنها همچنین از هر اقدامی که باعث گرفتن نمره منفی از موتور جستجو شود باخبر هستند.

این روش‌ها تاثیر زیادی بر افزایش ترافیک وب سایت شما خواهند داشت.

6. نوشتن پست‌های مهمان برای افزایش فروش آنلاین

اینکه در سایت‌های معتبر مرتبط با کسب و کار شما پست‌هایی نوشته شود، می‌تواند راهی عالی برای بهبود رتبه سایت و برند شما باشد. چراکه باعث افزایش رتبه سایت در موتور جستجو می‌شود اما فراموش نکنید که این کار زمان‌بر است.

یک مشاور مارکتینگ برای فروش آنلاین می‌تواند همه چیز از دسترسی به سایت‌ها، ارسال نظرات، سازماندهی فرصت‌های تبلیغات متقابل و نوشتن پست‌های مهمان را انجام دهد.

شاید فکر کنید خیلی درگیر خواهید شد اما بهتر است بدانید که به زودی ترافیک جدید زیادی در وب سایت خود مشاهده خواهید کرد.

7. تبلیغ محتوای در رسانه‌های اجتماعی از راه‌های پیشنهادی مشاور مارکتینگ برای فروش آنلاین

آیا می‌دانستید که در حال حاضر 97 درصد از بازاریابان در شبکه‌های اجتماعی حضور دارند، اما آیا بهترین گزینه برای کسب و کارشما خواهد بود؟ اگر جواب بله است، یک مشاور مارکتینگ برای فروش آنلاین می‌تواند به شما کمک کند.

آن‌ها تحقیقات و آزمایش‌هایی را انجام می‌دهند تا بفهمند کدام کانال‌ها بیشترین تعامل را برای کسب‌وکار شما دارد. همچنین در مدیریت همزمان چندین حساب به شما کمک می‌کنند.

مشاور مارکتینگ محتوایی را به طور خاص برای هر سایت ایجاد می‌کنند، مانند به اشتراک‌گذاری تصویر در پینترست، پست برای توییتر، و تصاویر برای اینستاگرام، سپس از آنها برای بازگرداندن ترافیک به سایت شما استفاده می‌کنند.

بازاریابی رسانه‌های اجتماعی همیشه بازی برد-برد است.

8. انجام بازاریابی ویدئویی برای بهبود کمپین مارکتینگ آنلاین

بازاریابی ویدیویی موثر از استراتژی های مشاور مارکتینگ برای فروش آنلاین 

 

ثابت شده است کسب و کارهایی که از ویدیو برای مارکتینگ استفاده می‌کنند، توانسته‌اند درآمد خود را افزایش دهند. اما اگر تجربه‌ای نداشته باشید وارد به دنیای بازاریابی ویدیویی می‌تواند دلهره‌آور باشد.

یک مشاور مارکتینگ برای فروش آنلاین که تجربه خوبی در این زمین داشته باشد همیشه به دنبال بخش‌هایی از کسب و کار شما خواهد بود که محتوای ویدیویی می‌تواند برای آن مفید باشد؛ برای مثال، ویدیوهای توضیحی برای محصولات پیچیده، یا ویدیوهای تبلیغاتی برای رویدادها.

سپس می‌تواند برنامه‌ریزی، تصویربرداری، ویرایش و اشتراک‌گذاری محتوا را سازماندهی کند.

9. طراحی محتوای تعاملی برای افزایش بازدید

بازاریابی دائماً تعاملی‌تر می‌شود و اگر می‌خواهید تعامل را افزایش دهید، باید از حوزه‌های جدید بهره ببرید. به جای آنکه خودتان تلاش کنید که محتوای تعاملی به روز تولید کنید، آن را به مشاور مارکتینگ برای فروش انلاین بسپارید.

آنها می‌توانند کمپین‌های شما را با محتوای تعاملی زیر اجرا کنند:

  • آزمون‎ها
  • برنامه‌های موبایل
  • نظرسنجی‌ها
  • مسابقات
  • نظرسنجی‌ها
  • تجربیات واقعیت مجازی
  • بازی‌ها

وقتی صحبت از بازاریابی تعاملی به میان می‌آید، واقعاً فرصت‌های بی‌شماری پیش روی شما خواهد بود که فقط یک مشاور مارکتینگ برای فروش آنلاین می‌تواند با تجربه و مهارتی که دارد بهترین گزینه را برای شما کشف کند.

10. سازماندهی کمپین‌های تبلیغاتی آنلاین

به روش‌های جدید تبلیغاتی با بازده سریع نیاز دارید؟ کمپین‌های تبلیغاتی آنلاین یکی از سریع‌ترین و مؤثرترین راه‌ها برای جذب ترافیک جدید و افزایش فروش هستند، اما داشتن دانش و علم اجرای درست آن بسیار اهمیت دارد.

یک مشاور مارکتینگ برای فروش آنلاین خوب به شما کمک می‌کند تا در مورد نوع تبلیغ پولی مناسب برای شما، کلمات کلیدی مورد نظر، مدت زمان کمپین و میزان بودجه‌ای که باید اختصاص دهید، تصمیم بگیرید.

مشاور مارکتینگ چه کمکی به فروش آنلاین می‌کند؟

ایده‌های زیادی برای بازاریابی وجود دارد که ایجاد یک استراتژی برند خوب بدون کمک فرد حرفه‌ای ممکن نیست.

استخدام یک متخصص مشاور مارکتینگ برای فروش آنلاین می‌تواند به ایجاد و اجرای برنامه ها، انجام تحقیقات و تجزیه و تحلیل فعالیت‌ها ضروری است.

آیا می‌خواهید با هزینه کم، رشد حداکثری داشته باشید، همین حالا یک جلسه مشاوره در سایت خاص باش رزرو کنید. حتما از نتیجه شگفت‌انگیز آن بر پیشرفت کسب و کار آنلاین خود تعجب خواهید کرد.

ما همچنین بر کمپین‌های در حال اجرای شما نظارت می‌کنیم  و در صورت نیاز تغییراتی را پیشنهاد خواهیم کرد. این بدان معناست که سعی می‌کنیم با توقف و یا تغییر تبلیغاتی که کارایی ندارند در هزینه صرفه جویی کرده و با افزایش تبلیغاتی که عملکرد خوبی دارند، فروش را افزایش دهیم.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.